Inspectie is zeer tevreden over het onderwijs en de zorg op de Sjaloomschool.

04 juni 2014
De inspectie van het onderwijs, in de persoon van mevr. D. Nicolaes, heeft op dinsdagochtend 3 juni 2014 een bezoek gebracht aan de Sjaloomschool.
Dit bezoek in het kader van het reguliere vierjaarlijkse toezicht, bestond uit klassenbezoeken en gesprekken met directie, leerkrachten en interne bergeleider.
In het nagesprek, waarbij het bestuur, in de persoon van de heer Venema, aanwezig was , stelde mevr. Nicolaes vast dat de school een uitstekend onderwijs en zorg biedt aan de leerlingen. Ze heeft de directie en de interne begeleider daarmee gecomplimenteerd. Mevr. Nicolaes stelde vast dat het systeem van zorg inhoudelijk goed is en dat de school goede analyses maakt. Dat stelt de school in staat om zorg op maat te bieden.  Tevens werd vastgesteld dat de school een voorbeeld kan zijn voor vele collega-scholen.
We zijn natuurlijk trots op deze mooie waardering van de inspectie. Het bestuur van de stichting PCOK complimenteert het team van de Sjaloomschool dan ook van harte met de geweldige prestatie.